bannerleComte1.jpg

Monthly Archives: januari 2017

Onze afspraken en wat wij verwachten van u als patiënt(e)

Om u beter van dienst te zijn, zijn wij bereikbaar via internet.
U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over onze praktijk, behandelingen en nieuws.

Onze afspraken:

• Een gemaakte afspraak kan kosteloos geannuleerd worden tot uiterlijk 24 uur voor de afspraak.
  • Als een afspraak wordt vergeten zijn wij genoodzaakt om de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
  • Het regelmatig vergeten van een afspraak kan leiden tot ons verzoek een andere tandarts te zoeken.
  • Het gebeurt regelmatig dat men te laat of precies op het tijdstip van de afspraak binnenkomt, met uitloop tot gevolg. Wij vinden het fijn als u 5 minuten voor de afspraak bij ons in de praktijk aanwezig bent
  • Wilt u een foto, film- of geluidsopname maken? Vraag dan vooraf toestemming aan ons.

Wat wij verwachten:

Wij verwachten dat u elke wijziging in uw persoonlijke gegevens doorgeeft aan de praktijk;

• Verhuizing/In verband met de facturering en administratie dienen wij ten alle tijde over uw correcte adressering te beschikken. Wij zouden het waarderen als u zelf uw adreswijziging doorgeeft.
  • Geboorte en overlijden.
  • Verandering van ziektekostenverzekering. Tevens verandering van aanvullende verzekering.
  • Beëindiging van dekking door de ziektekostenverzekering door betalingsachterstanden premie.
  • Elke wijziging betreffende uw gezondheid en medicijngebruik moet u doorgeven.
    Dat is in uw en ons belang. Ziekten en medicijngebruik kunnen een tandheelkundige behandeling beïnvloeden.
Waarop wij attenderen:
  • Kinderen t/m 17 jaar kunnen gratis naar de tandarts. Het eigen risico is dan niet van toepassing.
  • Wij werken met “Gewoon Gaaf” van het IvorenKruis. Dit is een preventiemethode om cariës (gaatjes) te voorkomen bij kinderen onder de 18 jaar. Voor informatie kunt u naar  www.gewoon-gaaf.nl.

Nieuws